Snowboard day in Parang!


Am vrut zapada si am avut din plin.

Vineri seara ni s-a pus “pata” sa plecam in Parang/Straja pantru ca acolo arata cel mai bine zapada pe webcamuri.
Dupa o zi munca si niste peripetii prin bucuresti si dupa 5 ore de stat la coada la cumparat si montat niste cauciucuri de iarna am hotarat ca nu are sens sa mai dormim si am plecat direct la drum. La ora 5 am reusit sa iesim din Bucuresti si dupa un drum lejer am ajuns la baza telescaunului din parang sambata pe la ora 12. Ne-am echipat repede si am urcat cu telescaunul. Zapada era din belsug dar afanata si skiorii aveau ceva probleme pentru ca nu aveau schiuri potrivite. Nu functiona decat telescaunul. Noi am luat decizia sa mergem pe partia Slima si am inceput sa urcam la picior. Dupa un timp ne-am plcitisit si am incercat sa scurtam drumul insa am facut cea mai mare greseala. Ca sa ne intoarcem de unde ajunsesem ne-a luat 2 ore :) de mers prin zapada pana la genunchi uneori si mai mare. A fost interesant. Am ajuns in cele din urma pe partia B. Am dat o tura si apoi a trebuit sa urcam pe jos ca teleschiul nu functiona. Dupa o masa delicioasa la vila Razvan am coboart pe sub telesecanu pana la baza lui. A fost o tura de vis plina de variatiunii de zapada dar si de pietricele si arbusti.

Duminica am hotarat sa mergem in Straja sa vedem cum e si pe acolo. Aici zapada era la fel dar functionau toate instalatiile si in plus erau si 2 nocturne. Dupa cateva ture “offpiste” am inceput sa ne jucam pe partie. Cativa dintre noi au scos primele rotatii la moguli si au invatat niste buttering tricks noi. Dupa o pauza de ceai ne-am dat pe nocturna pana nu am mai putut. A fost o zi deosebita cu un progress vizibil pentru toti. Pana acum mica escapada in zona petrosani a fost cea mai tare zi a snowboardingului de pana acum.

Daca aveti drum si e zapada. Merita sa va opriti fie in Straja fie in Parang. Preturile la urcari sunt multe prea decente (3-4 lei pe urcare), preturile la mancare sunt si mai mici iar oamenii parca sunt din alta tara.

Sper ca si voi v-ati simtit bine de ziua snowboardingului, daca nu inca mai e timp s-o faceti pentru ca: Every day can be snowboard day!

Spor la dat !

  • Persoane interesate