Balea 1 noiembrie: o speranta niste pietre si 3 placi.





Duminica, am primit un telefon pe la 7:00: “Bah esti gata? In 10 min sunt la tine”. Stiam cine e, stiam ce voia dar nu eram sigur ce vreau eu. Am mers pe mana sortii si am zis: “Ok! Te astept!”.


Mi-am facut repede bagajul. Am tras niste toale pe mine am scos placa din boxa am sters-o de praf am lipit un stiker pe ea si in 10 mine am fost gata. Ne-am urcat toti in masina si am purces spre cabana Capra din Muntii Fagaras. Am zis ca trebuie sa fie ceva zapada pe acolo. Am bagat un somn pe durm si m-am trezit pe transfagarasean fara zapada si cu o stare maxima de voma… Am oprit am borat am plecat mai departe… Am mai mers vreo 10 min si am zarit-o. Era alba si inghetata dar era peste tot. Wow! Am putut urca pana la intrarea in tunel.


Drumul a fost curat doar cu cateva petice de gheata. Ne-am echipat si am plecat pe jos prin tunel spre Lacul Balea. Dupa ceva caterinka si glume de hollween prin bezna din tunel am iesit la lumina si ghici ce… Era zapada destula pentru ce aveam noi in cap. Am studiat relieful. Am dat doua, trei ture printre stanci si apoi am facut un minikiker si ne-am distrat pe el. Nu a lipsit ceata, nu a lipsit frigul dar nici soarele nu a lipsit. Pe scurt a fost foarte fain pentru prima zapada de anul asta, dar sa lasam pozele sa vorbeasca!


  • Persoane interesate